Edit Template
Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Edit Template

Pin

Inhoud

Welkom! Op deze pagina vind je tips voor de pin apparaten, en zie je hoe je problemen simpel en snel kan oplossen.

Bij wie moet ik zijn met een vraag of probleem?

Vragen over producten kantine: Tessa of Yvonne

Vragen over producten Winkel: Tessa, Yvonne of Kim K

Technische vragen/problemen: Tristan – 0646661788

Streepjescodes in de winkel: Tristan – 0646661788

Betaling blijft mislukken

Als een betaling meerdere keren een foutmelding geeft, controleer dan de volgende instellingen:

  • Staat wifi aan & is het apparaat verbonden
  • Staat 4G aan

Beukers Shop EAN/Barcodes

Op sommige producten zitten streepjescodes van Beukers zelf. Deze streepjescodes kan je makkelijk scannen via Twelve zodat je niet elk product hoeft op te zoeken. Je vind ze op de volgende producten:

  • Kleding en artikelen van de beukers kledinglijn (Sweaters, bodywarmers, etc)
  • Kleding van horka die in verschillende maten worden verkocht maar de zelfde prijs hebben
  • Halsters die in verschillende maten/kleuren worden verkocht maar de zelfde prijs hebben
  • borstels die in verschillende kleuren worden verkocht maar de zelfde prijs hebben
 
 
Hoe scan ik een streepjescode?
Via de kleine knop aan de linkerzeikant van het pinautomaat start je de scanner. Richt de scanner op een streepjescode met ongeveer 10 tot 20 cm afstand. Zorg ervoor dat de barcode recht in het rode vlakje komt. Let op, je hoeft het knopje niet ingedrukt te houden. de scanner stopt automatisch na het scannen van een streepjescode.

Pinapparaat is traag

Klik op de groene knop “Kassaterminal” aan de rechterkant van het scherm. Klik vervoglens op “Herstarten”.

Als je een melding krijgt met “Er staan nog bonnen open”, klik dan op toch doorgaan. 

Wacht tot de kassa is herstart en klik op de bovenste groene knop “Aanmelden”. Hierna zou de kassa weer naar behoren moeten werken.

geldt voor:

  • K01 – mobiele kassa Kantine
  • k03 – Mobiele kassa Winkel
  • K04 – Kassa buitenbar & Secretariaat

 

Aan de onderkant van het scherm in de zwarte balk staat een klein vierkantje. klik op die knop en sluit vervolgens alle open apps. Klik hierna op Twelve.PP.. om de kassa weer op te starten. Is de kassa hierna nog steeds traag. Zorg dan dat het apparaat op de goede wifi zit. Veeg net als bij een telefoon van boven naar beneden om naar de snelle instellingen te gaan en houd vervoglens het wifi icoon ingedrukt. 
Ben je in de kantine, zorg dan dat het apparaat verbonden is met “manegebeukers-kantine-5g”

geldt voor:

  • K02 – mobiele pin kantine

Veeg van de bovenkant van het scherm naar beneden om de snelle instellingen te openen. Houd vervolgens het wifi icoon ingedrukt om naar de wifi instellingen te gaan. Zorg er vervolgens voor dat het pinapparaat is verbonden met het juiste wifi. 

Ben je in de katine, zorg dan dat het apparaat is verbonden met “manegebeukers-kantine-5g”

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en de website goed te laten functioneren. Door verder te gaan, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.